Skoči na glavno vsebino
Select Page

OŠ Sveta Ana odslej tudi na Facebooku

Lepši svet – okoljske risanke

Vesel dan zemlje

Daljinsko ogrevanje

Kako kroži voda

Kam z odpadno embalažo

Zakaj nastane strela

Kliknite na krepko označen datum za najnovejša obvestila

julij 2024
P T S Č P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Prihajajoči dogodki

  • Poletne počitnice - sre 26.6.2024

Razširjen koledar

Šolski koledar za leto 2023/24

Avtobusni prevozi 2023/24

E-storitve

Pogosta vprašanja / odgovori v zvezi z e-storitvami

 

GASILCI ORANŽNE IGRALNICE

V Oranžni igralnici že nakaj časa spoznavamo poklic gasilca. Pogovarjamo se o pomenu gasilcev, o pravilnem ravnanju ob požaru, preprečevanju požarov, spoznavamo evakuacijski načrt in gasilsko opremo. To sva otrokom pribljižali preko knjig in slikanic o gasilcih. Iz velike škatle smo si izdelali in pobarvali gasilski dom.
Kot pravi gasilci tudi mi pridno vadimo in razvijamo gibalne sposobnosti, zato smo se preizkusili na gasilski vaji (poligonu) v telovadnici. Pogovarjali smo se o koristi in nevarnosti ognja, naredili poskus s svečo in ga naslikali. Tema gasilcev nam pomaga in spodbuja dobre medsebojne odnose znotraj skupine, prijateljstvo, medsebojno pomoč in sodelovanje.

Zajčkova pošta (Rdeča igralnica)

Že nekaj časa se v naši sredini giba Beli zajček, ki otrokom pomaga pri osvajanju znanj. Tako nas je pred igralnico po počitnicah, pričakal nabiralnik z zajčkovo pošto…

… Zajček pravi, da je čudno leto. Veliko se je moral igrati doma, potem pa je lahko bil malo v vrtcu, potem pa se je moral spet igrati doma, potem pa je spet lahko prišel v vrtec. Kosmatouhec je zmeden.

Težava št.1: Ne prepozna svojih risbic in izdelkov, ker so pomešani z drugimi zajčjimi izdelki. Ojoj, kakšna zmešnjava! 

Težava št.2: Ne spomni se več dobro, kaj vse je delal v vrtcu, česa se je naučil, kaj je videl in slišal.

Potrebno je bilo vzeti stvar v zajčje roke, zavihati zajčje rokave ter rešiti zajčjo zagato! Za pomoč je poprosil otroke.

***

Okrasili smo si mapice, v katere smo shranili svoje izdelke ter preverili svoje znanje. Izdelovali smo plakate, si pomagali, se pogovarjali, obnavljali svoje znanje, se

spominjali…

POLIGON PRI VIJOLIČNIH

V Vijolični skupini se že kar nekaj časa pogovarjamo o prometu in cestnih predpisih. Tako smo spoznali prometne znake in se pogovorili o pravilih v prometu. Danes so si otroci od doma prinesli svoja kolesa, čelade in poganjalce, saj smo jim na asfaltnem igrišču pripravili poligon. Narisana je bila cesta, postavljeni so bili prometni znaki, otroci pa so v vožnji neizmerno uživali. Ob koncu je vsak prejel še nagrado – diplomo o uspešno prevoženem poligonu. 

Vabilo staršem!

Spletno predavanje Starševski nadzor pri uporabi tehnologij: da ali ne?

Na trgu so številna tehnična in programska orodja za filtriranje vsebin ter nadzor uporabe, ki staršem ponujajo različne oblike starševskega nadzora nad otroki. Safe.si bo 12. maja 2021 ob 18. uri pripravil spletno predavanje za starše predšolskih in osnovnošolskih otrok. 60-minutno predavanje bosta izvedla dr. Benjamin Lesjak in Maja Vreča, ki bosta predstavila prednosti, slabosti in pasti starševskih orodij ter skušala odgovoriti na vprašanje, ali je uporaba teh orodij priporočljiva ali ne.

Tehnična orodja za filtriranje spletnih vsebin, orodja za časovni nadzor uporabe naprav in druga podobna orodja za nadzor in sledenje (npr. pametne ure) so nam na voljo že zelo dolgo. Razna podjetja že leta ponujajo nove in nove izvedbe programskih orodij in različnih tehničnih rešitev, ki naj bi staršem olajšala vzgojo otrok, prevzela del njihovih obveznosti in poskrbela za varnost otrok. To se sliši izredno privlačno. Z le nekaj kliki lahko na primer dobimo občutek, da je naš otrok na spletu varen in da nam ni več treba razmišljati o tem, ali bo naletel na vsebine, ki jih mi ne odobravamo. V današnjem svetu stalne preobremenjenosti, ko imamo vsi res premalo časa za družinske obveznosti, se to zdi idealna rešitev.

Toda ali je res tako? Ali res obstaja enostavna rešitev za naše zagate, povezane z otroško uporabo interneta? Pridružite se nam na predavanju 12. maja ob 18. uri. Spletni seminar, ki bo trajal eno uro, si bo mogoče v živo ogledati na YouTube, kasneje pa bo na voljo posnetek. Na predavanje se je treba obvezno prijaviti, povezavo za ogled pa vam bomo poslali dan pred predavanjem.

Že ob prijavi lahko predavateljema zastavite vprašanja, ki vas še posebej zanimajo, predavatelja pa bosta skušala odgovore vključiti v samo predavanje.

Prijava:
https://safe.si/novice/spletno-predavanje-starsevski-nadzor-pri-uporabi-tehnologij-da-ali-ne

 

Projekt Trajnostna mobilnost in igra “BELI ZAJČEK” v Rumeni igralnici

Tudi v najmlajši skupini smo se pridružili projektu in veselo prihajali vsaj 200 m do vrtca peš. Nekateri otroci so bili zelo pogumni in so tudi celo pot, ki je dolga 2km, od doma do vrtca prepešačili. Otroci so vsak dan z veseljem čistili svojega zajčka in se veliko gibali tudi v vrtcu. V lepem vremenu smo se  odpravili na malo daljši sprehod z bibo, tudi najmlajši so se potrudili in hodili peš, ko pa je deževalo smo si pot skozi gozd pripravili kar v igralnici. Na koncu pa smo se vsi razveselili nagrade, ki nam jo je prinesel zajček.

Beli zajček v Zeleni igralnici

Tudi v Zeleni igralnici smo se z veseljem pridružili projektu Trajnostna mobilnost in se v sklopu tega udejstvovali v igri Beli zajček. Otroci so najprej spoznali zgodbico o belem
zajčku, katerega kožušček je zaradi izpušnih plinov avtomobilov postal umazan. Cilj igre je bil očistiti zajčkov kožušček. S pomočjo šablone narejen obris zajčka so otroci s škarjami izrezali in ga s čopiči ter tempera barvo pobarvali sivo. Zajčku so s črnim flomastrom dodali še oči, smrček, brčice, usta in kremplje. Naslednjih osem dni so otroci vsako jutro na zajčka prilepili bel krogec in tako čistili njegov onesnažen kožušček. A to so lahko storili le, če so v vrtec prišli na trajnosten način (vsaj 200 metrov peš, s skirojem ipd.). Na tem mestu moramo pohvaliti otroke in njihove starše, kateri so v večini že od prvega dne projekt vzeli zares ter avtomobile puščali na različnih, nekoliko bolj oddaljenih lokacijah od vrtca. Bravo in hvala! 😉 V času trajanja projekta smo v skupini izvajali različne dejavnosti na obravnavano temo. Podrobneje smo spoznavali potniški promet. Ogledali smo si fotografije več vrst avtobusov in vlakov ter se seznanjali z različnimi pojmi na to temo. Otroci so sestavljali skico avtobusa, se naučili izštevanko o vlaku in reševali kratek delovni list. Najbolj zabavno pa je bilo, ko nas je obiskal vlakovodja Vinko. V igralnici so otroci iz stolčkov sestavili vlak ter pod vodstvom vlakovodje potovali po Sloveniji. Seveda tudi brez strojevodij in kontrolorjev vozovnic ni šlo. Kaj šele brez potnikov. S pomočjo projektorja smo si ogledali poučen videoposnetek o prometu in prevoznih sredstvih. Otroci so barvali številko pobarvanko, pri kateri so povezovali barve in števila ter urili grafomotorične spretnosti, ko so vlekli ravne, vijugaste in cik – cak črte ter tako vodili vozila po različnih poteh. Seznanili smo se tudi z novo deklamacijo Slavka Juga z naslovom Vlak. Sredi tedna pa smo prijeten sončen dan izkoristili za krajši izlet in tako dokazali, da zna biti tudi hojo zelo prijeten načinov potovalne navade. Z nahrbtniki smo se odpravili na pot po širši okolici naše občine. Opazovali smo lepote narave in po poti srečali tudi veliko živali (črva, polža, metulja, mačko, psa, račke, kokoši, petelina …). Nekje na sredini poti smo se okrepčali s pijačo in prigrizki. Izlet je potekal v veselem ter sproščenem vzdušju. Za konec projekta pa smo pričeli z izdelavo makete oziroma igralne podlage po zgodbi Beli zajček. Se že veselimo vrnitve v skupino po počitniškem tednu, da maketo dokončamo in se z njo veselo igramo.

IZDELOVANJE PAPIRJA PRI ORANŽNIH

V Oranžni igralnici smo se lotili izdelovanja ploščic papirja. Najprej smo natrgali časopisni papir v veliko posodo in vanjo nalili vodo. Papir smo pustili namočen 2 dni. Namočen papir sva vzgojiteljici zmešali s paličnim mešalnikom. Otroci so dolivali vodo in mešali z lesenimi palicami. Kašo smo zajeli s cedilko in z rokami stisnili odvečno vodo v vedro. Nato so kašo dobro razporedili na mrežo in iztisnili še preostanek vode. Papirnato ploščico smo položili na pladenj, jo pokrili s krpo in razvaljali. Ploščice smo na pladnjih pustili, da se posušijo. Otroci so pri delu pridno pomagali in zelo uživali.

(Skupno 6.707 obiskov, današnjih obiskov 1)
DOSTOPNOST