KNJIŽNIČNO INFORMACIJSKO ZNAJE (KIZ)
Cilji in vsebine KIZ(a) zajemajo obdobje od 1. do 9. razreda osnovne šole. Njihovemu izvajanju so namenjene po 4 pedagoške ure letno na oddelek.
Uporabniki knjižnice razvijajo kompetence na treh ključnih področjih: branje, informacijska pismenost in učenje.
Splošni cilji:
Učenci:
- razreda:
- spoznajo namen in delovanje knjižnice ter pravila obnašanja,
- se seznanijo z ureditvijo knjižnice: knjižno in neknjižno gradivo ter leposlovno in poučno,
- uporabljajo pravila izposoje in vračanja gradiva,
- si uredijo in uporabljajo razredno knjižnico.
- razreda:
- osvežijo znanja o knjižnici,
- uporabljajo starostni stopnji ustrezno zbirko knjižničnega gradiva,
- najdejo gradivo v prostem pristopu,
- si uredijo in uporabljajo razredno knjižnico.
- razreda:
- poglabljajo znanja o ureditvi knjižničnega gradiva,
- se navajajo na uporabo otroških leksikonov in priročnikov,
- se seznanijo z iskanjem v lokalnem katalogu,
- si uredijo in uporabljajo razredno knjižnico.
- razreda:
- uporabljajo lokalni in vzajemni katalog,
- se navajajo na iskanje in branje knjig v tujem jeziku,
- se navajajo na iskanje in uporabo poučnega gradiva,
- si uredijo in uporabljajo razredno knjižnico.
- razreda:
- iščejo in berejo v tujem jeziku,
- sodelujejo v različnih oblikah branja,
- se seznanijo z e-gradivi, ter jih uporabljati pri učenju ali branju,
- iščejo v vzajemnem katalogu.
- razreda:
- sodelujejo v različnih oblikah branja,
- se seznanijo z nastankom knjige,
- se seznanijo s klasifikacijskim sistemom UDK,
- se navajanje na iskanje po spletu in katalogu Cobiss,
- razreda:
- sodelujejo v različnih oblikah branja,
- spoznavajo in uporabljajo periodično publikacijo(spletno in klasično), slovarje in navajanje virov,
- spoznajo in uporabljajo aplikacijo Moja knjižnica, mCobiss
- sodelujejo v projektu: Rastem s knjigo: obiščejo splošno knjižnico Lenart.
- razreda:
- sodelujejo v različnih oblikah branja
- se učijo iskati ustrezne informacije in jih uporabiti v seminarski nalogi, ter jih seznaniti z uporabo citiranja, navajanja in opomb,
- znajo izbrati ustrezne vire informacij z uporabo klasičnega ali spletnega iskanja, ter pripraviti razstavo na izbrano temo.
9. razreda:
- sodelujejo v različnih oblikah branja,
- se seznanijo z različnimi vrstami knjižnic, knjigarno in založbo,
- znajo izbrati ustrezne vire informacij z uporabo klasičnega ali spletnega iskanja, ter pripraviti razstavo na izbrano temo.
- samostojno uporabljajo vzajemni katalog.
(Skupno 303 obiskov, današnjih obiskov 1)