Skoči na glavno vsebino
Select Page

OŠ Sveta Ana odslej tudi na Facebooku

Lepši svet – okoljske risanke

Vesel dan zemlje

Daljinsko ogrevanje

Kako kroži voda

Kam z odpadno embalažo

Zakaj nastane strela

Kliknite na krepko označen datum za najnovejša obvestila

september 2024
P T S Č P S N
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Prihajajoči dogodki

  • 1. Skupni roditeljski sestanek in popoldanska govorilna ura - čet 12.9.2024
  • Začetek bralne značke; Sprejem prvošolcev v šolsko knjižnico - tor 17.9.2024
  • KD – 1. – 6. razred (Sveta Ana) in 1. – 5. (Lokavec) - sre 18.9.2024
  • Pedagoška konferenca; Svet zavoda in svet stašrev - čet 26.9.2024
  • Tekmovanje iz logike - čet 26.9.2024

Razširjen koledar

Šolski koledar za leto 2024/25

Avtobusni prevozi 2024/25

E-storitve

Pogosta vprašanja / odgovori v zvezi z e-storitvami

 

Pogoji za vstop v šolske objekte

Spoštovani!

Vlada RS je na seji, 23. 8. 2021, sprejela Odlok o dopolnitvi Odloka o določitvi začasnih pogojev za izvajanje dejavnosti v vzgoji in izobraževanju ter visokem šolstvu. Zaradi zajezitve in obvladovanja nalezljive bolezni COVID-19 so se z Odlokom o določitvi začasnih pogojev za izvajanje dejavnosti v vzgoji in izobraževanju ter visokem šolstvu (Uradni list RS, št. 132/21) določili začasni pogoji za izvajanje dejavnosti v šoli in v vrtcu ter način preverjanja njihovega izpolnjevanja.

Odlok določa, da morajo pogoj Prebolevnosti, Cepljenosti ali Testiranja (PCT) poleg vseh oseb, ki opravljajo delo v vrtcih in osnovnih šolah, zavodih za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami, glasbenih šolah, domovih za učence, dijaških in študentskih domovih, organizacijah za izobraževanje odraslih, srednjih in višjih strokovnih šolah ter v visokošolskih zavodih, izpolnjevati tudi vse druge osebe, ki prihajajo v prostore vzgojno-izobraževalnih zavodov in so starejše od 15 let. Dopolnitev odloka je posledica posebne situacije v vrtcih in šolah, ki predstavlja vsakodnevni prihod in odhod staršev in drugih oseb in  traja le kratek čas. Za starše in druge osebe, ki pripeljejo ali odpeljejo otroka v vrtec, v 1., 2. ali 3. razred osnovne šole, v osnovno šolo s prilagojenim programom ali v zavod za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami, izjemoma ne velja pogoj cepljenosti, prebolevnosti ali testiranja. Obvezno pa je nošenje zaščitne maske in upoštevanje vseh drugih preventivnih ukrepov: razkuževanje rok, ohranjanje varnostne razdalje, zračenje prostorov. Za vse druge prihode staršev v vrtec ali šolo (npr. ob uvajanju otroka – novinca v vrtec, na govorilne ure in roditeljske sestanke) pa velja vselej tudi pogoj PCT.

Ravnatelj: Aleksander Šijanec

Pismi ministrice dr. Kustec in ministra Poklukarja

Dragi učenci, spoštovani starši in zaposleni,

objavljamo pismi ministrice prof. dr. Kustec in ministra Poklukarja. Pismi sta namenjeni vsem deležnikom v vzgoji in izobraževanju. V prvem pismu nagovarjata učenke in učence ter njihove starše, v drugem pa zaposlene.

12826_Pismo ministrice prof dr Kustec in ministra Poklukarja_učenci_dijaki_starši

12827_Pismo ministrice prof dr Kustec in ministra Poklukarja_zaposleni

UTRINKI PROJEKTA ZDRAVJE V VRTCU V VIJOLIČNI SKUPINI (vrtec Lokavec)

Tudi letos smo sodelovali v projektu ZDRAVJE V VRTCU, zato sledi kratek povzetek dogajanja v naši skupini.

OBISK BELEGA ZAJČKA (varnost v prometu). Po končanem projektu Beli zajček smo nadaljevali in navezali temo na promet in varno vožnjo. Otroci in starši so še po končanem projektu pridno hodili peš ali s kolesi v vrtec. S sodelavko sva se spomnili, da bi za nagrado otrokom lahko podarili poganjalčke. Da pa je bila nagrada bolj zanimiva, sva prosili hišnika, da si je oblekel kostum belega zajčka in nam dostavil pismo s poganjalčki. Dogovorili smo se,da je na vrata samo potrka in zbežal, tako, da smo ob odprtju videli samo zajčkov hrbet in repek. Na hodniku nam je pustil škatle in pismo. Z otroki smo vse odnesli v igralnico in najprej prebrali pismo. V pismu je zajček lepo pohvalil otroke in starše, ker hodijo v vrtec peš in s kolesi in s tem ohranjajo čisti zrak in krepijo svoje zdravje. Ko smo z otroki pričeli odstranjevati papir s škatel, so pričeli kričati od veselja, saj so zagledali slike poganjalčkov. Pričeli smo s sestavljanjem le teh. Otroci so z navdušenjem opazovali in sodelovali. Starejši otroci so prevzeli načrte in po njih lepili nalepke na kolesa, katera so bila priložena. Dva otroka sta si vse odpadne škatle zanesla na drugi konec igralnice in pričela sestavljati avtomehanično delavnico za poganjalčke- pričela se je spontana igra. Ko so bili poganjalčki sestavljeni je sledila poskusna vožnja po igralnici. Otroci so bili zelo veseli in navdušeni nad darilom , ki jim ga je prinesel Beli zajček. Z otroki smo se dogovorili, da si bomo na asfaltnem igrišču naredili poligon, po katere se bodo vozili s poganjalčki in svojimi kolesi. Izdelali smo si prometne znake, katere so otroci spoznali prejšnje dni in se odpravili na poligon. Poskrbeli smo za varnost ter si nadeli čelade in pričeli z vožnjami po poligonu. Otroci so zelo uživali, upoštevali so vsa navodila in prometne znake, ter bili pozorni drug na drugega. Ob koncu aktivnosti je vsak prejel še diplomico za uspešno prevožen poligon. S sodelavko sva bili z dejavnostjo zelo zadovoljni, saj se večji otroci še danes radi pripeljejo do vrtca s svojimi kolesi.

ZEMLJA NAŠ PLANET (Narava in varovanje okolja).V skupini smo veliko govorili o našem prelepem planetu Zemlja. Prebrali smo knjigi Zemlja je do- bila vročino in 10 stvari, ki jih lahko narediš za lepši svet. Sledila je izdelava plakata o čisti in nečisti zemlji. Otroci so iz škatle povlekli sličico, jo opisali in pravilno razvrstili na plakat. Dotaknili smo prometa, ki je velik krivec za onesnažen zrak. Otroci so tako predlagali, da je bolje, da hodijo v vrtec peš ali s kolesi, šolarji pa naj šolo obiskujejo z avtobusom, saj gre manj plinov v zrak, kot če se vsak pripelje v avtomobilu. Na plakatu, kjer je naš planet lep, je bilo veliko lepih dreves in rož. Pomem- ben poudarek smo dali domači samooskrbi, zato smo posadili in posejali različno zelenjavo na naši vrtni gredici. Sodelovali so čisto vsi otroci, saj so starejši pomagali mlajšim in ob tem neizmerno uživali. Sedaj, ko je naš pridelek že zrel, ga z veseljem tudi zaužijemo, saj vemo, da je to zelo zdravo in naše. Nadaljevali smo z morjem. Ugotovili smo, da kjer je zrak čist, je tudi voda čista in lahko v njej živijo ribice, tam, kjer so pa tovarne, pa je voda umazana in polna smeti. Na pobudo otrok smo se odločili, da bomo izvedli nekaj eksperimentov z vodo. Tako smo izdelali vulkan in mešali barve. Sledili so odpadki in klasificiranje le teh. S sodelavko sva skozi igro uprizorili napačno ravnanje z odpadki, otroci pa so se skozi celotno predstavo aktivno vključevali in podajali predloge za pravilno rokovanje. Po končani predstavi je po predhodno podanih navodilih sledila igra vlog, kjer so stare- jši otroci z mlajšimi pravilno razvrščali odpadke v določene zabojnike. Sledil je sprehod po okolici vrtca in pobiranje odpadkov, ki smo jih na koncu tudi odložili na primerna mesta. Ker nimamo koša za biološke odpadke, so otroci olupke od sadja odnesli na kompostnik pri šoli. Istočasno pa so po odpadke prišli smetarji. Takrat smo z otroki izkoristili priložnost ter si od bližje ogledali postopek praznjenja zabojnikov. To je bilo za otroke zelo zanimivo doživetje. Sledil je pogovor o recikliranju. Otroci so nato od doma prinesli škatle različnih velikosti, ki jih več ne potrebujejo, mi smo pa si izde- lali po predčasnem načrtu, ki so ga otroci izdelali sami, nove igrače. V vrtcu imamo načrt, da vsak teden izberemo nekoga, ki vsak dan po zajtrku, kosilu in malici pregleda, če so odpadki odvrženi v pravilnih koših v naši igralnici. Če povzamemo, naši otroci lepo skrbijo za okolje in pravilno ločujejo odpadke.

POČUTIM SE DOBRO (rdeča nit). Smo kombinirana skupina otrok od 1 – 6 let. Ker se število mlajših otrok iz leta v leto veča so postajali starejšim v »napoto« pri igri in načrtovanih dejavnostih. Nekaj časa sva s sodelavko razmišljali kako bi to na nek način rešili oz. poskusili rešiti. Pričeli sva načrtovati dejavnosti v katerih otroci sodelujejo v parih in sicer vsak starejši otrok si izbere mlajšega. Starejši pomaga mlajšemu ali najprej izdela starejši in nato pomaga mlajšemu in s tem starejši utrjuje, razvija empatijo, pridobiva na samoza- vesti, so vztrajni eni in drugi in se počuti sprejetega, mlajši so pa aktivno vključeni v dejavnost in se prav tako počutijo sprejete. Tako sva se odločili, da si za valentinovo izdelajo srčke prijateljstva. Mlajši je ob pomoči starejšega otroka nizal perlice na kosmateno žico, ki jo je na koncu skupaj s pri- jateljem oblikoval v srčka, ki si ga je ob koncu dneva odnesel domov. Med dejavnostjo je bilo čutiti izjemno prijetno vzdušje, saj so se oboji čutili pomembne v sodelovanju. Naslednja dejavnost je bila priprava scene za materinski dan. Starejši so skupaj z mlajšimi barvali tulce za zvončka in troben- tico. Okoli velike noči pa so spet sodelovali v dvojicah starejši – mlajši. Mlajši so narisali gnezdo, starejši pa izrezali kokoško in jo nalepili v (na) gnezdo. Tako, da je nastal skupen izdelek Kokoške Emilije, katere navdih smo dobili v zgodbici z enakim naslovom. Ker je naša okolica vrtca obdana z naravo, se zelo radi odpravimo tudi na travnik. Nabrali smo rože, ki smo jih spoznali ter si izdelali herbarije. Starejši so pomagali mlajšim pri zlaganju in izdelavi okvirjev, herbariji pa še danes krasijo hodnik pred našo igralnico. V vseh dejavnostih so vsi otroci aktivno sodelovali in s tem krepili vezi med seboj. Starejši so pridobili na samopodobi in samozavesti, mlajši se pa v skupini čutijo sprejete, kar je bil tudi najin cilj. Otrok v sodelovanje ne siliva, se pa sami veliko vključujejo tudi takrat, ko od naju sploh ni pobude (pred kosilom manjšim zavežejo slinčke, na sprehodih starejši mlajše držijo za roke, itd).

Projekt Slovenska bakla

Projekt Slovenska bakla

Tudi naša šola je pristopila k projektu »Potovanje slovenske bakle po vseh občinah«.

Gre za projekt Olimpijskega komiteja Slovenije, v okviru katerega športniki od 3. maja do začetka julijskih poletnih olimpijskih iger v Tokiu v spodbudo slovenskim športnikom nosijo baklo po 212. slovenskih občinah.

Bakla je simbol povezovanja. Njena ambasadorka Urške Žolnir Jugovar in tekači, nosilci plamenice, želijo povezati občanke in občane iz vseh občin, v njih prebuditi jekleno voljo in širiti vrednote olimpizma.

S tekom želijo izraziti podporo vsem športnikom, ki bodo barve Slovenije zastopali na olimpijskih igrah v daljnem Tokiu, bolj oddaljenem kot katere koli olimpijske igre doslej. Bakla, ki potuje po občinah, živi med ljudmi, oznanja boljše čase in širi upanje, je v torek, 6. julija, prispela tudi na centralno igrišče OŠ Sveta Ana. V imenu naše šole in vrtca jih je prenašalo kar nekaj športnih in ostalih navdušencev. Za spodbudo jih je spremljal tudi g. ravnatelj Aleksander Šijanec.

Slovensko baklo smo gostili na Sveti Ani 6.7. 2021. Med udeleženci so bili tudi predstavniki naše šole in vrtca.

Več pa si oglejte v galeriji:

Projekt Netopir na vulkanu – Zelena igralnica

V sklopu projekta Netopir na vulkanu smo se v Zeleni igralnici seznanjali z raznimi dejstvi o netopirjih. Glavni cilj različnih dejavnosti je bil, da bi otroci izgubili strah pred netopirji in pridobili občutek, kako ravnati z divjimi živalmi, ki nam ne želijo prav nič žalega. V ta namen smo si ogledali kratko risanko z naslovom Netopir in kmetija, ob kateri so se otroci tudi prijetno nasmejali. Ob poučnem videoposnetku smo spoznali, da telo netopirjev prekriva dlaka in da kotijo žive mladiče, da so nočno aktivne živali in da se pri visenju z glavo navzdol prav nič ne utrudijo. Pri nas se netopirji prehranjujejo večinoma z žuželkami. Za orientacijo imajo razvit poseben sistem, tako da oddajajo nam neslišne zvoke, ki se odbijejo od ovir proti njim in si tako zelo natančno ustvarijo sliko okolice. Svetli del dneva preživijo v zatočiščih – v drevesnih duplinah, na podstrešjih stavb, v špranjah sten, v jamah in raznih podzemnih prostorih. Vsaka samica skoti samo po enega mladiča. Zimo pa preživijo v globokem zimskem spanju. Otroci so zanimivostim o netopirjih najprej pozorno prisluhnili, potem pa o njih radovedno spraševali, veliko o prigodah s temi skrivnostnimi in zanimivimi bitji pa so imeli tudi sami za povedati.

Vzgojitelj je otrokom predstavil zgodbo Alenke Klopčič z naslovom Netopirja in raziskovalka. Otroci so se v zgodbo vživeli, veliko smo se o njej pogovarjali in vsebino skupaj obnovili. Za naše brihtne glavice oziroma za urjenje fine motorike pa smo reševali tudi delovni list na obravnavano temo. Ob tem so otroci iskali, zaznavali in uporabljali različne možnosti rešitve problema ter uporabljali imena za števila do šest. Ob koncu sklopa aktivnosti pa smo z otroki naredili še kratek intervju. Jasno in razveseljivo je bilo spoznanje, da so otroci o netopirjih govorili v pozitivnem ter veselem tonu, vsebina njihovih izjav pa je bila izvirna, zanimiva in zabavna.

 

RADIJSKA ODDAJA NETOPIR NA VULKANU

Mednarodni Erasmus+ projekt Netopir na vulkanu se s tem šolskim letom počasi zaključuje. Žal je bilo zaradi ukrepov, povezanih s covidom-19 izvajanje določenih aktivnosti oteženo in smo jih morali prilagoditi nastali situaciji. Ob zaključku projekta smo z učenci naredili kratek povzetek vseh aktivnosti v obliki radijske oddaje, ki smo jo v zadnjih dneh pouka predvajali v šoli. Posnetek oddaje lahko poslušate kar preko šolske spletne strani v spodnjem predvajalniku. Želimo vam prijetno poslušanje.

 

Kažipot do glavnih mest Evropskih držav

Pred OŠ Sveta Ana smo pred devetimi leti postavili kažipot z imeni glavnih mest držav Evropske unije in dodali še zračne razdalje.

Čas in vremenske neprilike so načele lesene dele našega kažipota, zato smo ga letos na pobudo našega ravnatelja obnovili.

Pri delu so se vključili tudi učenci sedmega razreda v okviru naravoslovnega dneva Eko dan in dan Zemlje.

Les smo primerno obdelali, nanj vžgali napise in površino dobro zaščitili. Pri demontaži in ponovni montaži smo imeli pomoč občanov, slamnato streho pa nam je obnovilo podjetje »Slamnata streha«, ki je tudi prvič doniralo streho pokrito s slamo.

Za pomoč se učenci in delavci šole zahvaljujemo ravnatelju Borisu Mlakarju, družini Golnar iz podjetja Domača in umetna obrt in posredništvo iz Slamnata streha iz Sovjaka (Sveti Jurij ob Ščavnici) in Milanu Roli za pomoč pri ponovni postavitvi strehe in namestitvi tabel.

Kažipot bo učni pripomoček za učenje na prostem pri rednem pouku in dnevih dejavnosti. Mimoidoči pa bomo lahko obnovili svoje znanje geografije.

Za realizacijo zadane naloge obnove kažipota sva poskrbeli Ana Šnofl, učiteljica geografije in Irena Rola Bek, učiteljica tehnike in tehnologije.

Tekmovanja: astronomija, fizika

ASTRONOMIJA

Šolsko tekmovanje iz astronomije smo realizirali 30.3.2021.

Sodelovalo je 7 učencev iz sedmega razreda, 7 učencev iz osmega razreda in 7 učencev iz devetega razreda.

Prejeli so 7 bronastih priznanj : Alina Kokol, Larisa Rola, Maja Holer, Vita Peček, Julija Zemljič, Jakob Šijanec, Ines Zadravec.

FIZIKA

V torek, 1.4.2020, smo izvedli šolsko tekmovanje iz fizike.

Udeležilo se ga je 7 učencev iz osmega in  11 učencev iz devetega razreda.

Prejeli so 6 bronastih priznanj:

8.razred: Maja Holer, Julija Zemljič

9.razred: Jan Hrovat, Jakob Šijanec, Klara Kamenar,  Kai Bradač

Vsi prejemniki bronastih priznanj so se udeležili tudi državnega tekmovanja, ki je bilo izvedeno na daljavo v soboto 8.5.2021.

Maja Holer je prejela srebrno priznanje na državnem nivoju.

Čestitamo!  šolska komisija

 

FOTO natečaj: LEPOTE MOJEGA KRAJA

Tudi v letošnjem šolskem letu je fotografski krožek razpisal FOTO natečaj z naslovom: LEPOTE MOJEGA KRAJA.

Učenci so iskali motive domačega kraja in jih ujeli v delčku časa.

Sodelovalo je več učencev od 4. do 8. razreda in prejeli smo nekaj lepih motivov in ujetih trenutkov.

Tjaž  4.r

Nik   6.r

Eva Marija, Daša, Kris , Alina  7.r

Vita, Maja, Julija   8.r

Izbor fotografij smo objavili v šolskem glasilu Male Anine novičke.

Fotografije smo nagradili s priznanji in praktičnimi darili.

Mentorica: Irena Rola Bek

 

(Skupno 2.420 obiskov, današnjih obiskov 1)
DOSTOPNOST