Razvoj didaktike na področju procesa preverjanja in ocenjevanja znanja (Formativno spremljanje učencev). Učitelji bomo izvajali formativno spremljanje znanja, kar pomeni, da bomo stalno spremljali otrokov razvoj in napredek znanja. Ob strokovnem razvoju učitelja daje naloga poudarek tudi na razvoju osebnih kompetenc učitelja. Uspešnost v praksi bomo merili v večsmerni komunikaciji pri odpravljanju šibkosti, dajanju povratne informacije, vrednotenju dosežkov, skupno postavljanje ciljev, med-vrstniško sodelovanje. Preverjanje in ocenjevanje znanja v procesu formativnega spremljanja učencev ostaja v domeni obstoječega Pravilnika o preverjanju in ocenjevanju znanja ter napredovanju učencev v osnovni šoli.
V tem šolskem letu se bomo strokovni delavci izobraževali na področju formativne pedagogike pod strokovnim vodstvom inštruktorice formativne pedagogike Mateje Peršolja. Za dvig kakovosti pouka smo na šoli vzpostavili tim za formativno spremljanje, v katerem 5 koordinatorjev spremlja delo strokovnih aktvov in učiteljev. Formativno spremljanje je vključeno tudi v razvojni načrt šole za mandatno obdobje 5 let.