Letošnje šolsko leto smo v sklopu projekta Varno v vrtec in šolo uspešno izvedli igro MOJI MAJHNI KORAKI PUŠČAJO VELIKE SLEDI. V projektu je sodelovalo vseh 7 skupin vrtca v starosti 1-6 let. Da pa bi bilo vključevanje v promet varno, smo v sklopu projekta še bolj spoznavali pravila, ki veljajo za pešce v cestnem prometu. Otroci so pripovedovali, kako so prišli zjutraj v vrtec (peš, s kolesom ali skirojem). V času trajanja projekta smo po skupinah izvajali različne dejavnosti na obravnavano temo. V Rumeni igralnici so se pogovarjali o semaforju (kako deluje, kje stoji, zakaj se uporablja) in si ga nato tudi izdelali. Otroci Oranžne in Rožnate igralnice so si ogledovali knjige o prevoznih sredstvih in se o njih pogovarjali. Velikokrat pa so se odpravili tudi na sprehod z opazovanjem po Sveti Ani z bibo ali vozičkom. Ko so okolico dobro spoznali in raziskali so se lotili izdelave makete. Otroci Rdeče igralnice so hodili na sprehode in se učili varnega vključevanja v promet kot pešci. Ugotovili so, da nam v bližini vrtca morda manjka kakšen prehod za pešce, zato so zebro izdelali iz papirja. V Zeleni igralnici so se seznanili z zemljevidom širše okolice vrtca in si izdelali igralno podlogo Svete Ane. Na stadionu pa so se preizkusili tudi v poligonu varne vožnje – kot pešci in kot vozniki (vozili so se s poganjalci in skiroji). Otroci Mavrične igralnice so se pogovarjali o naravi in okolju, ki nas obdaja. Kakšno je to okolje in kakšna je narava v tem okolju. Kako je potrebno za to našo okolje in naravo skrbeti in s čim vse jo onesnažujemo? Ob pogovoru na kakšen način lahko še pridejo v vrtec, da je za okolje neškodljivo, so otrokom bila všeč kolesa. Ta so otroci skupaj s starši doma tudi izdelali. Otroci Vijolične skupine so si ogledali kratek video z naslovom Lepši svet – promet. Preko tega videa so skupaj z medvedkom spoznali posledice neupoštevanja pravil v prometu in kaj vse se lahko pripeti nekomu, ki v prometu nima ustrezne zaščitne opreme. Spoznavali so tudi pomen posameznih prometnih znakov, ter kakšne so posledice pri neupoštevanju le-teh. Nekaj prometnih znakov so si ob koncu tudi izdelali.
Z igro smo želeli prispevati k spreminjanju potovalnih navad in posledično k zmanjševanju motoriziranega prometa v okolici vrtca. Želeli smo prispevati k zmanjšanju obremenitev na okolje ter spodbujati gibanje otrok. Ker pa je način prihoda otrok v vrtec v veliki meri odvisen od staršev, se vsem staršem zahvaljujemo, da ste igro podprli in omogočili vašemu otroku, da je lahko aktivno sodeloval.