Skoči na glavno vsebino
Select Page

Matična šola Sveta Ana

!

Nahajate se tukaj


Do konca pouka oz. poletnih počitnic še:

Dnevi

:

Ure

:

Minute

:

Sekunde

AKTUALNO


OŠ Sveta Ana odslej tudi na Facebooku

Lepši svet – okoljske risanke

Vesel dan zemlje

Daljinsko ogrevanje

Kako kroži voda

Kam z odpadno embalažo

Zakaj nastane strela

Kliknite na krepko označen datum za najnovejša obvestila

maj 2025
P T S Č P S N
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Prihajajoči dogodki

  • TD – obisk kmetije pri Fridi – 6. a - pon 19.5.2025
  • Teden umetnosti v šoli - pon 19.5.2025
  • Karierna orientacija – 8. razred - tor 20.5.2025
  • Obisk kmetije pri Fridi v okviru izbirnega predmeta RČL - tor 20.5.2025
  • Odbojka na mivki in nogomet na travi – starejši dečki in deklice, 8. in 9. razred (Jurovski Dol). - tor 20.5.2025
  • Skupno izobraževanje Teach peace - sre 21.5.2025
  • Kulturna prireditev – Ljubezen je v zraku – revijski nastop OŠ Sveta Ana - čet 22.5.2025
  • Govorilne ure - čet 22.5.2025
  • ND – 2. razred, Čajnica Kolarič - čet 22.5.2025
  • Odprtje razstave: Likovni mozaik otrok - pet 23.5.2025

Razširjen koledar

Šolski koledar za leto 2024/25

Avtobusni prevozi 2024/25

E-storitve

Pogosta vprašanja / odgovori v zvezi z e-storitvami

 

Čisti zobki pri Vijolčkih

V sredo, 16. novembra, nas je v Vijolični igralnici obiskala medicinska sestra Ksenija Škerbot. Na svojih rekvizitih nam je prikazala, kako pravilno skrbimo za svoje zobe. Prinesla je tudi presenečenje – vsak otrok je dobil svojo zobno ščetko, katere so seveda takoj uporabili – po skupinah so se odpravili v umivalnico, tam pa so otroci skupaj z medicinsko sestro zobne ščetke preizkusili in ponovili pravilno umivanje zob tudi na svojih zobkih. Za nagrado so si vsi prislužili štampiljke in pobarvanko.

Obisk Turistične kmetije Šenveter

V sredo, 15. novembra, smo VIJOLČKI skupaj s šolarji obiskali Turistično kmetijo Šenveter na Dražen Vrhu. Ob prihodu sta nas z nasmehom na obrazu sprejeli lastnica kmetije, ga. Cvetka, ter ga. Saša.

Po sprejemu smo se skupaj odpravili v hlev, v katerem nam je ga. Cvetka prikazala molžo krave na star način – na roke, kar je v današnjih časih prava redkost, saj v večini dandanes to opravljajo strojno. Po želji otrok smo se odpravili tudi na drugo stran hleva, kjer so se otroci lahko krav, ob spremstvu ge. Saše, tudi dotaknili ter jih pobožali. V hlevu smo videli tudi teličke ter prašičke.

Po ogledu smo se odpravili v Kmečki turizem, kjer smo sveže mleko skupaj precedili ter ga tudi poskusili. Lastnici sta nam pripravili še nekatere druge izdelke in pridelke, ki jih  pridobimo iz mleka – jogurt, kislo mleko, skuto. Otroci so lahko tudi to poskusili.

Za na konec sta nam pripravili še pogostitev s čajem in prigrizki.   

V imenu kolektiva vrtca in šole Lokavec se še enkrat zahvaljujemo Turistični kmetiji Šenveter za ves trud in zanimivo predstavitev.  

KAMENČKI PRIJAZNOSTI

V nedeljo, 13. 11. 2022, je bil mednarodni dan prijaznosti. Po vsej Sloveniji je potekalo gibanje naključne prijaznosti. Tudi učenci 3. A razreda smo se tej akciji pridružili in kamenčke razdelili po šoli. Učenci so bili zelo navdušeni nad tem, da so lahko nekomu polepšali dan. Sreča je bila torej dvojna.

POUK NA PROSTEM

Jesen je zelo lep letni čas. Pogled v naravo v jeseni prebudi v nas topla čustva in občutke, saj nas obdaja veliko toplih, prijetnih barv. Z učenci 3. razreda smo v tem letnem času izvedli veliko raznolikih aktivnosti v naravi. Predvsem radi smo zahajali v gozd, kjer smo občudovali drevesa in ostale rastline, ki so za ta letni čas značilne. V gozdu smo raziskovali in spoznavali različne rastline, nabirali plodove, ustvarjali s pomočjo vseh teh naravnih materialov, se hkrati veliko gibali in še bi lahko naštevala. Učenci so z velikim zanimanjem raziskovali gozd in bili zelo motivirani za učenje o le-tem. Ker učiteljici 3. a in 3. b razreda zelo radi spodbujava raznovrstne aktivnosti v naravi, smo se tekom tega šolskega leta vključili tudi v projekt Gozdna pedagogika, ki se zavzema in spodbuja pouk v gozdu. Upava, da bova tako spodbudili učence k temu, da bodo vedno bolj radi zahajali v naravo in jo raziskovali.
Učiteljici Anja Š. in Teja F.

OPB 2: Pisani svet čustev – kaj lahko čutim?

V mesecu septembru in oktobru smo se v podaljšanem bivanju 2. a in 2. b razreda zraven vseh stvari, ki smo jih še počeli, posvetili našim čustvom. Vsak dan smo iz knjige Pisani svet čustev (avtorica: Maria Menendez Ponte) prebrali eno pravljico, ki je predstavljala eno čustvo. Liki v pravljicah so skozi različne življenjske situacije doživljali določene občutke, o katerih smo se veliko pogovarjali in tudi kaj narisali, se na to temo igrali … Da je bilo branje še bolj zanimivo, smo pravljico izžrebali. Vsak dan smo dopolnjevali plakat, na katerega smo zapisali čustvo tistega dne in zraven narisali junaka iz pravljice. Tako smo spoznali vsa naša čustva, tako pozitivna kot negativna, in se naučili, kako se z njimi spopasti.

V nadaljevanju šolskega leta bomo nadaljevali z branjem pravljic, saj smo začeli s projektom Naša mala knjižnica, ki je ravno namenjen spodbujanju branja.

Doživljajska učna pot

DOŽIVLJAJSKA POT: Na pustolovščino s štrkom Jožkom

Učitelji OŠ Sveta Ana smo uspešno sodelovali z občino Sveta Ana pri izpeljavi  projekta doživljajska učna pot. Na podlagi predlagane poti, smo učitelji izdelali vsebine za učne table in naloge, ki jih lahko učenci tam izvajajo. Table vsebujejo opise naslednjih tem:

  • Zemljevid poti, kratka obnova zgodbe o štrku Jožku
  • Gozdni bonton
  • O drevesih
  • O živali in skrbi zanje
  • Vodni krog
  • Orientacija, življenjska okolja in reliefne oblike

S projektom želimo spodbuditi gibanje v naravi, razvoj družinskega turizma, odkrivanje lepot in skrivnosti narave, lokalnih legend, zdravega načina življenja, skrb za živali, uporabo gozdne pedagogike pri pouku na prostem.

Učenci in učitelji smo pot že kar nekaj krat prehodili ob različnih priložnostih, prav tako otroci vrtca. Pot  je ravno dovolj dolga, razgibana in primerna za vse starostne skupine, zato je vsem všeč.

Bober – mednarodno tekmovanje iz računalniškega razmišljanja 2022-23

V tednu od 7. do 18. novembra 2022 bomo izvedli šolsko tekmovanje v informacijski in računalniški pismenosti – Bober. Ker samo tekmovanje ne zahteva posebnega predznanja, se ga lahko udeležijo vsi učenci, tudi tisti, ki v svojem izobraževanju še niso imeli predmetov s področja računalništva. O razporedih bodo učenci obveščeni po zbranih prijavah. Vsi udeleženi na tekmovanju dobijo priznanja za sodelovanje, najboljši pa tudi bronasta priznanja. Rezultati tekmovanja bodo znani najkasneje do 2. decembra 2022. Do takrat so vsi rezultati neuradni. Takrat bodo znane tudi meje za uvrstitev na državno tekmovanje. Najboljši tekmovalci od 6. razreda dalje se uvrstijo na državno tekmovanje. Na tekmovanje se učenci prijavijo tako, da do četrtka, 17. novembra 2022, vrnejo podpisano soglasje razredniku ali šolskemu računalnikarju / mentorju (David Pešl).

Dovoljeni pripomočki (prinesi s seboj): pisalo in nepopisan list papirja.
Čas tekmovanja : 40 minut.

Za vajo pred tekmovanjem lahko učenci rešujejo naloge s preteklih tekmovanj, ki jih najdete na naslovu -> naloge in rešitve. Poleg povezav na tem naslovu najdete tudi knjižice z rešitvami iz preteklih let ter tekmovalne pole za nižje razrede. Vabljeni, da se pridružite tekmovanju.

Podrobne informacije o tekmovanju Bober se nahajajo na http://tekmovanja.acm.si/bober in na spletni strani šole: sveta-ana.si.

Mentor:
David Pešl

Mednarodni mesec šolskih knjižnic!

Za nami je mesec oktober, ki je med drugim tudi Mednarodni mesec šolskih knjižnic in kot vsako leto nam je v izziv moto, ki ga razpiše mednarodno združenje šolskih knjižničarjev (IASL – International Association of School Librarianship).

Letošnji moto »Branje za globalni mir in življenje v harmoniji.« nam je bil v šolski knjižnici vodilo pri pripravi tedenskih bralno spodbujevalnih priložnosti za naše uporabnike šolske knjižnice in naš doprinos »k iskanju, zavedanju in osmišljanju posameznikovega notranjega miru, ki lahko prispeva k miru v skupnosti, se širi globalno, kar nedvomno vpliva na življenje v harmoniji.« (https://www.zbds-zveza.si/).

Plakati v šolski knjižnici in po razredih so uspešno opravili svojo funkcijo nagovarjanja in razmišljanja o predlaganih vsebinah k izvedbi, nadgradnji, ali ustvarjanja novih tedenskih bralnih izzivov s skupnim ciljem.

Tedenski bralni izzivi so bili:

  1. teden Nikoli izposojene knjige vabijo in Beremo Demšarja (za strokovne delavce),
  2. teden Literarni sprehod po navzdolšnjici in navzgoršnjici,
  3. teden Bralna čajanka: Mir in harmonija,
  4. teden Iščimo ravnovesje: Čas za čisto nič, Še je čas (ker v preteklih tednih ga ni bilo) za Literarni sprehod, Bralno čajanko, Beremo Demšarja.

Kljub temu, da nismo več v mesecu oktobru, je  še vedno priložnost, da še naprej iščemo/najdemo harmonijo s knjigami in z branjem ujamemo »mir«, ter ga delimo med druge.

(Skupno 170.978 obiskov, današnjih obiskov 1)

Orodna vrstica za dostopnost