Skoči na glavno vsebino
Select Page

Matična šola Sveta Ana

!

Nahajate se tukaj


Do prvomajskih počitnic:

Dnevi

:

Ure

:

Minute

:

Sekunde

AKTUALNO


PRVI ŠOLSKI DAN – šolsko leto 2023/2024

Spoštovane učenke in učenci,

upam, da ste si v poletnih počitnicah dobro odpočili in nabrali moči za nov začetek.

Učiteljice in učitelji ter drugi zaposleni na OŠ Sveta Ana se že veselimo snidenja z vami.

V petek, 1. 9. 2023, pričenjamo novo šolsko leto 2023/2024.

Organizacija pouka na prvi šolski dan:

  • Sveta Ana: 8.20 – (3 šolske ure z malico) – 2. do 9. razred

8.20 – 9.05 / zbiranje učencev in učiteljev na ploščadi pred telovadnico (himna, nagovor ravnatelja in župana), odhod v razrede;

9.10 – 9.55 / razredna ura

9.55 – 10.15 / malica

10.15 – 11.00 / razredna ura

  • Lokavec (1., 3. in 4. C): 8.20 – (3 šolske ure z malico)

8.20 – 9.05 / razredna ura

9.10 – 9.55 / himna, zastava, nagovor ravnatelja in župana

9.55 – 10.15 / malica

10.15 – 11.00 / razredna ura

  • Sveta Ana: 10.00 – 11.30 (1. razred – v telovadnici)

Ob 10.00 – zbiranje učencev in staršev v telovadnici – roditeljski sestanek 1. razreda

Šolski avtobus:

  • relacija v šolo: 7.10 (7.15) / relacija domov: 11.00

1. šolski dan – šolski prevoz – avtobus JAUŠOVEC 2023_2024

1. šolski dan – šolski prevoz – avtobus TLAKAR 2023_2024

OPB – po potrebi, v kolikor bodo učenci ostali v šoli.

V PRIMERU SLABEGA VREMENA UČENCI VSTOPIJO V ŠOLO PRI GLAVNEM VHODU, SE PREOBUJEJO V COPATE, POSPRAVIJO ČEVLJE V OMARICE IN SE NATO ZBEREJO V TELOVADNICI ŠOLE.

Učenci naj s seboj prinesejo šolske copate, beležko, pisalo in šolsko torbo, v katero bodo pospravili učbenike.

ravnatelj, Aleksander Šijanec

Zdravje v vrtcu RUMENA IGRALNICA

»PRIHODNOST JE MOJA« je slogan in rdeča nit projekta Zdravje v vrtcu, v katerem so sodelovali tudi najmlajši otroci Rumene igralnice.

Zdravo otroštvo, spodbudno okoljein dobro počutje so pogoj za zdravo življenje. Skozi vso leto smo se trudili pozitivno vplivati na krepitev in ohranjanje našega zdravja in zdravja otrok. Otroke smo spodbujali k gibanju in uživanju zdrave hrane.

Veliko časa smo posvetili predvsem razvijanju in vzpostavljanju varne navezanosti na nove osebe – vzgojiteljici. Tako so prvi meseci potekali v smeri dobrega počutja, razvijanju občutka varnosti, spodbujali smo pozitivne odnose – pomoč, nežnost do drugih otrok in s tem krepili pozitivno skupinsko  klimo.  Pri tem nas je skozi vso leto spremljala plišasta sovica Fani.

Velik poudarek skozi leto smo dali gibanju, predvsem razvijanju grobe in fine motorike otrok. Enkrat tedensko smo v igralnici imeli gibalni dan, ki smo ga v mrzlih mesecih v večini preživeli v vrtčevski telovadnici, ob toplih mesecih pa na igrišču ali terasi.

Mesec oktober smo namenili varnosti v prometu, takrat smo izvajali mesec mobilnosti. Otroke in starše smo v tem času spodbujali, da bi v vrtec prihajali na okolju prijazen način: peš, s kolesom, skirojem, poganjači. Skozi teden smo na ježka lepili simbole (jesenske plodove), kot znak, da smo vsak dan prišli v vrtec peš. Za spodbujanje razbremenitve prometa v okolici vrtca smo si naredili svoj EKO avtomobil, z katerim smo se lahko vozili po igralnici in vrtcu. Ker še v okolici vrtca na Sv. Ani ni semaforja smo si naredili tudi svoj semafor. Tako je bila vožnja z avtomobilom bolj zanimiva.

V pričakovanju poletja in počitnic smo se posvetili pravilni zaščiti kože pred škodljivimi sončnimi žarki. Otroke in s tem posledično njihove starše smo spodbujali k uporabi zaščite pred močnimi sončnimi žarki (primerna oblačila, pokrivala) in kreme z zaščitnim faktorjem. Zavedamo se, da ne smemo biti direktno izpostavljeni soncu, zato se tudi v vrtcu, ko so temperature visoke, na prostem gibljemo v dopoldanskem času – takoj po zajtrku.

 

Zdravje v vrtcu v Rožnati igralnici

Rožnata igralnica je v šolskem letu 2022/23 sodelovala v projektu Zdravje v vrtcu. Namen projekta je oblikovati zdravo in varno okolje za otroka, ki pozitivno vpliva na počutje in zdravje celotne populacije. Rdeča nit projekta je bila: »Prihodnost je moja.«

V naši skupini smo dali velik poudarek na gibanju. Potrebi po gibanju in igri sta primarni otrokovi potrebi. Enkrat tedensko smo izvedli vadbeno uro v šolski telovadnici. Vključeni smo bili v gibalno-športni program Mali sonček, katerega namen je čim več gibanja za otroke.

V mesecu oktobru smo izvedli igro »Moji majhni koraki puščajo velike sledi«, s katero smo želeli prispevati k spreminjanju potovalnih navad ter spodbujati gibanje otrok.

Velik pomen smo dali zdravi prehrani, obiskala nas je tudi zobna asistentka.

V mesecu juniju smo se posvetili projektu Varno s soncem. Namen projekta je otroke in njihove starše opozoriti na pomen pravilne zaščite pred škodljivim delovanjem UV sevanja in vzgojiti otroke k pravilnemu samozaščitnemu ravnanju. Na to temo smo izdelali tudi veliko sonce z odtisi otroških dlani.

Zdravje v vrtcu v ORANŽNI IGRALNICI

Oranžna igralnica je v šolskem letu 22/23 sodelovala v projektu NJIZ Zdravje v vrtcu. Rdeča nit projekta v tem šolskem letu se je glasila »Prihodnost je moja«.

Zdravje in dobro počutje je naš cilj, zdaj in v prihodnosti. To doseči, se trudimo na več načinov.

Otrok potrebuje predvsem veliko gibanja. Otrokom sva ga omogočili na različne načine. Z Vsakodnevnim jutranjim razgibavanjem, vadbeno uro 1x tedensko, ki je potekala bodisi v telovadnici vrtca, igralnici ali na terasi. Dejavnosti so vključevale predvsem naravne oblike gibanja, poligone kjer so se otroci plazili in plezali, plezanje po lestvi, ravnotežne poti, tek na znak, gibanje z rekviziti kot so žoge ali obroči. Spoznali smo razne gibalne in rajalne igre, se učili gibati na več pesmi, gibalno smo posnemali živali. Gibali smo se na snegu in če je bila priložnost smo se radi odpravili na sprehod. Gibanje na prostem na travnatem igrišču po lastni izbiri pa je to, kar si otroci najbolj želijo. Najlepše smo se imeli z očeti na Zabavni športni urici v telovadnici šole 20. 4., kjer so otroci skupaj z očeti premagovali gibalne izzive. Uživali so prav vsi.

Varnosti v prometu smo sicer ob vsakem sprehodu v okolico vrtca namenili nekaj besed, smo pa se intenzivneje z njo ukvarjali v oktobru 22 in maju 23. V času 10.10.-14.10. smo izvedli teden mobilnosti. Starše smo spodbudili, da bi teden namenili razbremenitvi prometa v okolici vrtca in bi v vrtec prihajali na okolju prijazen način: peš, s kolesom, skirojem. V kolikor so preveč oddaljeni, smo jih spodbudili, da svoje avtomobile parkirajo vsaj 200m od vrtca in preostanek poti prepešačijo. V Oranžni igralnici sva otrokom ekološko tematiko približali z zgodbo Gozdne živali in cesta. Otrok je s trajnostnim načinom potovanja med drugim tudi prispeval k temu, da imajo gozdne živali dovolj hrane, zato je vsako jutro lahko izbrani gozdni živali prilepil hrano.

Izdelali smo prehode za pešce iz papirja, jih pritrdili na tla garderobe in se s avtomobili poganjači igrali promet. Spoznali smo semafor. Da bi utrdili pravila pomena semaforskih luči, smo se igrali gibalno igro Semafor. Plesali smo in se gibali ob pesmih povezanih z vozili. Na sprehodih smo se osredotočili predvsem na pravilen način prečkanja ceste in na odsevna oblačila. O tem smo se ob fotografijah pogovarjali tudi v jutranjem krogu. Konec meseca maja smo skupaj izdelali še plakat o pomembnih elementih za zaščito v prometu (pešec-svetla/odsevna oblačila, kolesar-čelada, potnik-varnostni pas).

Dobro okolju nismo delali le s spodbujanjem pešačenja…

Otroci so že od začetka vrtčevskega leta kazali veliko zanimanje za koše za smeti, vendar niso vedeli kaj v katerega pospraviti. Pripravili sva jim dejavnost na temo ločevanja odpadkov kjer sva koše označili z napisom in slikovno podporo. Otroci so iz kupa smeti izbirali kaj bodo odnesli v primeren koš in izbran kos tudi primerno pospravili. 

Dobra skupinska klima, spodbijamo prijateljstvo…

Delali smo na socialni povezanosti med otroki (socialne igre), veliko se pogovarjali, in se učili kako se lahko komu približamo, mu pokažemo da ga imamo radi, kaj prijatelji počnejo, kako lahko tudi drug drugemu pomagamo… Z pomočjo Zgodbe o zimski in poletni miški, lastno izdelanih ročnih lutk in fotografij smo spoznavali osnovna čustva. Spoznavanje osnovnih čustev in prepoznava čustev, na fotografiji, na drugemu, na sebi je težka tematika a še kako pomembna. S plakatom to smo mi, na katerega so otroci pritrjevali svojo fotografijo, so krepili zavedanje pripadnosti skupini pa tudi pripadnost ostalih članov te skupine. 

Medgeneracijsko sodelovanje je zelo pomemben vidik socialnega učenja, v katerem predšolski otroci prevzemajo določene izkušnje starejših in doživljajo prijetne skupne trenutke. Ustvarjalna delavnica z babicami in dedki v novembru je bila otrokom zelo pozitivna izkušnja. Medgeneracijsko smo sodelovali še večkrat: kostanjev piknik s starši v oktobru in druga srečanja s starši, obisk upokojene sodelavke v vrtcu v decembru, druženje z otroki Rumene igralnice (pustni in božični ples, Dan odprtih vrat igralnic v tednu otroka, druženja na igrišču), ogled predstave otrok Zelene igralnice in druženje, Dan vseslovenskega petja s srci…

 

 

 

 

Zdravje v vrtcu v Mavrični igralnici

Tudi Mavrična igralnica je sodelovala v projektu Zdravje v vrtcu. Skozi leto smo izvedli mnogo dejavnosti, preko katerih so otroci spoznavali pomembnost gibanja, zdrave prehrane- torej kaj je pomembno za naše zdravje in dobro počutje. Rdeča nit programa v šol. letu 2022/23 je bila Prihodnost je moja. Ciljna skupina v vrtcu so bili otroci, starši in delavci.

Velik poudarek smo dali na področju gibanja. Vsakodnevno smo se gibali na prostem, 1x tedensko smo izvedli vadbeno uro v športni dvorani. Izvajali smo program Mali sonček in ob tem izvedli plavalni tečaj v Termah Ptuj, razne krajše in daljše pohode po kraju, kolesarjenje, igre z žogami na igrišču, elementarne in rajalne igre, igre na snegu. Vsakodnevno jutranje razgibavanje ob glasbi ali brez, smo izvedli v igralnici.

Program Varno s soncem smo pričeli izvajati v mesecu maju (pogovor, zaščita s sončno kremo, pokrivala, zadostna količina pitja vode, senca…) in na podlagi tega naredili plakat.

Ob Tednu mobilnosti  smo spodbujali, da se v vrtec odpravijo na trajnostno mobilen način in ob tem beležili prihod v vrtec. Obiskal nas je policaj, kjer smo skupaj obhodili prometne poti v okolici vrtca in pridobivali spretnosti in navade za varno udeležbo v prometu.  Izdelali svoj kraj in prometni režim v njem iz odpadnega materiala.

Tudi Tradicionalni slovenski zajtrk smo obeležili z obiskom čebelarja, kjer smo se seznanili z novimi informacijami, spoznavali čebelje izdelke, pripomočke in opremo čebelarja…Pričeli smo s čebeljim plesom na hodniku ter se nato odpravili k zajtrku. Lokalni ponudniki so nam pripravili med, mleko, maslo, kruh in jabolka.

Sodelovali smo z Zobozdravstveno ambulanto Lenart, v okviru projekta Zobni alarm, s katerim otroke učimo kako pravilno, redno in za veseljem skrbijo za svoje zobe. Ob četrtkih je v našo skupino prihajala zobna asistentka, kjer je otrokom in staršem prenašala znanje o pravilni negi zob in dlesni ter ustreznih pripomočkih za ščetkanje. Izvedene so bile 4 delavnice: zobna higiena, anatomija, bolezni zob in prehrana. Otroci so prejeli zobno ščetko ter motivacijsko gradivo.

Otroke smo navajali na spoštljiv odnos do narave in ločevali odpadke. Obeležili smo Dan Zemlje in ta dan postali vrtnarji, kjer so otroci sejali/sadili vrtnine in ob tem opazovali njihovo rast. Gozd smo obiskovali skozi vse letne čase in se tam počutili dobro prav vsi. 

Naredili smo si tudi Mavrično ambulanto, preko katere so se otroci igrali igre vlog in spoznavali medicinske pripomočke, katere so otroci prinašali od doma. Izhajali pa smo iz tematskega sklopa Človeško telo.

Skozi celo leto smo se trudili in skrbeli, da so otroci usvojili pozitivne navade za svoje zdravje in tudi z izvajanjem socialnih iger/dejavnosti skrbeli za duševno zdravje, krepili socialne interakcije, razvoj empatije, čut za prijateljstvo…

Zapisala Marjana Šnajder

Zdravje v vrtcu v Zeleni igralnici

 

 

Tudi v šolskem letu 2022-23 smo sodelovali v projektu Zdravje v vrtcu, ki je letos nosil rdečo nit »Prihodnost je moja«.

SKUPINSKA KLIMA:

V prvih mesecih leta smo se intenzivno posvetili skupinski klimi, odnosom in razvijanju čustvenih kompetenc, tako otrok kot tudi odraslih.Ustvarjali sva spodbudno učno okolje in sicer s pomočjo lutke Borisa, ki je otrokom pomagal premagovati težave ob sestavljanju skupine. Prinašal nam je novosti, učil nas je čustvene abecede, spoštljivega vedenja, opominjal na upoštevanje pravil, umirjal posameznike in skupino. Omenjena čustveno-odnosna tematika je bila sicer nekako v ozadju skupine Zelene igralnice aktualna skozi vso leto. Dejavnosti sva redko načrtovali v skupni obliki, temveč raje v manjših skupinah in  kasneje v večini usmerjenih v individualno delo, z namenom slišati in videti posameznika.

NARAVA IN VAROVANJE OKOLJA:

Kmalu sta se nam pridružili žabici Greta in Jožica (Postani pravi junak z geslom: Poberem smet in rešim svet), ki sta nas skozi celotno vrtčevsko leto spremljali, nam nastavljali pisma z nalogami in aktualnimi EKO problematikami. Za lastno prihodnost in prihodnost naslednjih rodov smo reševali Zemljo, ločevali odpadke, varčevali z vodo, papirjem, brisačkami za brisanje rok … Izvedli smo 2 čistilni akciji v okolici vrtca v dopoldanskem času in v mesecu aprilu povabili starše k čistilni akciji organizirani s strani občine Sv. Ana. Tudi okoljevarstvena tematika nas je spremljala skozi vso leto.

GIBANJE:

S skupinskimi tekmovalnimi igrami smo krepili sebe, skupino, sodelovali, se dogovarjali.  Letos smo se lahko zadrževali na terasi ob igralnici, zato smo igre izvajali na svežem zraku. DOŽIVLJAJSKA PEDAGOGIKA – Z zavedanjem, da vse kar otrok doživi in občuti, trajno pomni in se kasneje rad spominja, smo pozimi na snegu doživljali skupno veselje, druženje; premagovali strahove, frustracije in stiske, postajali pogumnejši tudi brez staršev-zaupali vase, postajali samostojni; GOZDNA PEDAGOGIGKA: Preizkušali in urili smo svoje fizične sposobnosti. Opravili smo več daljših pohodov z nahrbtniki do gozda na »Gmajno«, do Polenšakovega gozda in po Štrkovi učni poti do lovskega ribnika. V okviru projekta MALI SONČEK smo izvajali igre z žogo in naravne oblike gibanja na igrišču/stadionu/v telovadnici OŠ; mini kros-tekmovanje v dvojicah smo izvedli na stadionu pod šolo; ustvarjali smo z gibanjem in ritmom, se igrali ritmično-gibalne igre (hitro/počasi,glasno/tiho,visoko/nizko). Projekt smo zaključili s kolesarjenjem na stadionu. Kar 5 otrok se je pripeljalo v vrtec s pomožnimi kolesci, domov so se odpeljali brez njih.

 

VARNO V PROMETU:

Starše smo spodbudili, da bi teden (10.10 – 14.10. 2022) namenili razbremenitvi prometa v okolici vrtca in bi v vrtec prihajali peš, s kolesom, skirojem. V kolikor so preveč oddaljeni, smo jih spodbudili, da svoje avtomobile parkirajo vsaj 200m od vrtca in preostanek poti prehodijo peš. Akcijo smo že drugo leto poimenovali: ”Moji mali koraki puščajo velike sledi”. V toplejših mesecih leta smo izvajali krajše in daljše sprehode v okolici vrtca, orientirali smo se v kraju (pomembnejše stavbe) in se aktivno ukvarjali z varnim vključevanjem v promet. V mesecu maju smo iskali zaklade po Sv. Ani (orientacija, varnost, prometna signalizacija) in na sprehodih reševali delovne liste (kaj zaznavam v okolici/poišči prometni znak/semafor …). Pred igralnico smo izdelali kolaž fotografij preteklih dogodkov v Zeleni igralnici, povezanih s prometno varnostjo. Izobesili smo kresničko, odsevni jopič in si iz odpadnega materiala izdelali prometne znake za načrtovan teden kolesarjenja.

ZDRAVA PREHRANA:

V dogovoru s starši smo se odločili da se praznovanja v vrtcu izvajajo s sadjem, sveže ter stisnjenimi sokovi. Starši tako v vrtec prinesejo košare s sadjem iz katerih nastanejo očem privlačne skulpture, ki tudi otroke povabijo k uživanju sadja. Otroci sadje nabadajo na lesene palčke, kar jim je vedno privlačno. Omenjeni način privabi k prehranjevanju tudi najbolj izbiršče jedce. Vsakršno sadje, ki ga otroci prinesejo ob praznovanju, dobi svojo zgodbo. V vrtcu sicer sladkarij in sokov ne uživamo. Otrokom je vedno na voljo nesladkan čaj ter voda, ki si ga samostojno natakajo. V novembru smo izvedli tradicionalni slovenski zajtrk – medeni zajtrk. Naše mize so krasili mleko, domač kruh, medenjaki, jabolka, maslo in med. V goste smo povabili čebelarja g. Aleša Vaneka, ki nam je predstavil življenje čebel, nam pokazal čebelarske pripomočke in nas opozoril na izjemno pomembno vlogo čebele v krogu življenja.

 

 

Zaključni koncerti po razredih

Učenci so se ob koncu šolskega leta predstavili skozi ples, petje in igro. Po razredih so pripravili zanimiv program. Točke in vaje so pripravljali samostojno. Pri tem so uživali in se zabavali.

  • 3. A

  • 4. A

  • PLESNI KROŽEK

Zadnji šolski dan na OŠ Lokavec

Zadnji šolski dan je po tradiciji namenjen zabavnim aktivnostim, ki pa so učencem zelo pomembne. Zraven zagotovo spada mini predaja ključa, ki ga učenci, ki odhajajo na centralno šolo, predajo bodočim učencem 5. razreda. V fotogaleriji najdete še spust šolske zastave, ki jo bo med počitnicami nadomeščala počitniška. 

Vsem učencem želimo vesele počitnice!

 

Mavrični in lažji prehod iz vrtca v šolo

*20. 6. 2023*
GOZD

Hodi po gozdu,
tam čisti je zrak,
vdihni globoko,
stopi v korak.

Hodi naprej,
hodi nazaj,
poglej v nebo,
tam velik je zmaj.

Zavrti telo,
objemi drevo,
da v tvojem telesu,
dobro ti bo …
(Urška Zibelnik)

Mavrični otroci smo se še zadnjič pred vstopom v šolo srečali z našima razredničarkama, ter z otroki 2. razreda odšli v gozd. Ker otroci radi uživamo v tekanju med drevesi in poslušanjem ptičkov, smo se na ta dan zelo zabavali, razdelili smo se v skupine in si iz najdenih vej zgradili svoje hišice. Ker smo že po naravi zelo tekmovalni, smo tudi pri tej nalogi dali vse od sebe, da bi le vsaka skupina izdelala kar se da, najboljšo hišico. Imeli smo se finoo. 🙂

OŠ Sveta Ana odslej tudi na Facebooku

Lepši svet – okoljske risanke

Vesel dan zemlje

Daljinsko ogrevanje

Kako kroži voda

Kam z odpadno embalažo

Zakaj nastane strela

Kliknite na krepko označen datum za najnovejša obvestila

april 2024
P T S Č P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Prihajajoči dogodki

  • Plavalni tečaj – 1. ac – Modra in vijolična skupina vrtca - pon 15.4.2024
  • Delovna sobota – ND – čistilna akcija v sodelovanju z Občino Sveta Ana - sob 20.4.2024
  • ND – 7. razred - pon 22.4.2024
  • Pedagoška konferenca - tor 23.4.2024
  • Športni dan, športno-vzgojni karton, ŠPF - sre 24.4.2024
  • Roditeljski sestanek + govorilne ure – predavanje za starše: dr. Sebastijan Kristovič - čet 25.4.2024
  • Pouka prost dan – zamenjava, sobota, 20. 4. - pet 26.4.2024
  • Prvomajske počitnice - pon 29.4.2024

Razširjen koledar

Šolski koledar za leto 2023/24

Avtobusni prevozi 2023/24

E-storitve

Pogosta vprašanja / odgovori v zvezi z e-storitvami

 

OŠ Sveta Ana odslej tudi na Facebooku

Lepši svet – okoljske risanke

Vesel dan zemlje

Daljinsko ogrevanje

Kako kroži voda

Kam z odpadno embalažo

Zakaj nastane strela

Kliknite na krepko označen datum za najnovejša obvestila

april 2024
P T S Č P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Prihajajoči dogodki

  • Plavalni tečaj – 1. ac – Modra in vijolična skupina vrtca - pon 15.4.2024
  • Delovna sobota – ND – čistilna akcija v sodelovanju z Občino Sveta Ana - sob 20.4.2024
  • ND – 7. razred - pon 22.4.2024
  • Pedagoška konferenca - tor 23.4.2024
  • Športni dan, športno-vzgojni karton, ŠPF - sre 24.4.2024
  • Roditeljski sestanek + govorilne ure – predavanje za starše: dr. Sebastijan Kristovič - čet 25.4.2024
  • Pouka prost dan – zamenjava, sobota, 20. 4. - pet 26.4.2024
  • Prvomajske počitnice - pon 29.4.2024

Razširjen koledar

Šolski koledar za leto 2023/24

Avtobusni prevozi 2023/24

E-storitve

Pogosta vprašanja / odgovori v zvezi z e-storitvami

 

PRVI ŠOLSKI DAN – šolsko leto 2023/2024

Spoštovane učenke in učenci, upam, da ste si v poletnih počitnicah dobro odpočili in nabrali moči za nov začetek. Učiteljice in učitelji ter drugi zaposleni na OŠ Sveta Ana se že veselimo snidenja z vami. V petek, 1. 9. 2023, pričenjamo novo šolsko leto 2023/2024. Organizacija pouka na prvi šolski dan:
  • Sveta Ana: 8.20 – (3 šolske ure z malico) – 2. do 9. razred
8.20 – 9.05 / zbiranje učencev in učiteljev na ploščadi pred telovadnico (himna, nagovor ravnatelja in župana), odhod v razrede; 9.10 – 9.55 / razredna ura 9.55 – 10.15 / malica 10.15 – 11.00 / razredna ura
  • Lokavec (1., 3. in 4. C): 8.20 – (3 šolske ure z malico)
8.20 – 9.05 / razredna ura 9.10 – 9.55 / himna, zastava, nagovor ravnatelja in župana 9.55 – 10.15 / malica 10.15 – 11.00 / razredna ura
  • Sveta Ana: 10.00 – 11.30 (1. razred – v telovadnici)
Ob 10.00 – zbiranje učencev in staršev v telovadnici – roditeljski sestanek 1. razreda Šolski avtobus:
  • relacija v šolo: 7.10 (7.15) / relacija domov: 11.00
1. šolski dan – šolski prevoz – avtobus JAUŠOVEC 2023_2024 1. šolski dan – šolski prevoz – avtobus TLAKAR 2023_2024 OPB – po potrebi, v kolikor bodo učenci ostali v šoli. V PRIMERU SLABEGA VREMENA UČENCI VSTOPIJO V ŠOLO PRI GLAVNEM VHODU, SE PREOBUJEJO V COPATE, POSPRAVIJO ČEVLJE V OMARICE IN SE NATO ZBEREJO V TELOVADNICI ŠOLE. Učenci naj s seboj prinesejo šolske copate, beležko, pisalo in šolsko torbo, v katero bodo pospravili učbenike. ravnatelj, Aleksander Šijanec

Zdravje v vrtcu RUMENA IGRALNICA

»PRIHODNOST JE MOJA« je slogan in rdeča nit projekta Zdravje v vrtcu, v katerem so sodelovali tudi najmlajši otroci Rumene igralnice.

Zdravo otroštvo, spodbudno okoljein dobro počutje so pogoj za zdravo življenje. Skozi vso leto smo se trudili pozitivno vplivati na krepitev in ohranjanje našega zdravja in zdravja otrok. Otroke smo spodbujali k gibanju in uživanju zdrave hrane.

Veliko časa smo posvetili predvsem razvijanju in vzpostavljanju varne navezanosti na nove osebe – vzgojiteljici. Tako so prvi meseci potekali v smeri dobrega počutja, razvijanju občutka varnosti, spodbujali smo pozitivne odnose – pomoč, nežnost do drugih otrok in s tem krepili pozitivno skupinsko  klimo.  Pri tem nas je skozi vso leto spremljala plišasta sovica Fani.

Velik poudarek skozi leto smo dali gibanju, predvsem razvijanju grobe in fine motorike otrok. Enkrat tedensko smo v igralnici imeli gibalni dan, ki smo ga v mrzlih mesecih v večini preživeli v vrtčevski telovadnici, ob toplih mesecih pa na igrišču ali terasi.

Mesec oktober smo namenili varnosti v prometu, takrat smo izvajali mesec mobilnosti. Otroke in starše smo v tem času spodbujali, da bi v vrtec prihajali na okolju prijazen način: peš, s kolesom, skirojem, poganjači. Skozi teden smo na ježka lepili simbole (jesenske plodove), kot znak, da smo vsak dan prišli v vrtec peš. Za spodbujanje razbremenitve prometa v okolici vrtca smo si naredili svoj EKO avtomobil, z katerim smo se lahko vozili po igralnici in vrtcu. Ker še v okolici vrtca na Sv. Ani ni semaforja smo si naredili tudi svoj semafor. Tako je bila vožnja z avtomobilom bolj zanimiva.

V pričakovanju poletja in počitnic smo se posvetili pravilni zaščiti kože pred škodljivimi sončnimi žarki. Otroke in s tem posledično njihove starše smo spodbujali k uporabi zaščite pred močnimi sončnimi žarki (primerna oblačila, pokrivala) in kreme z zaščitnim faktorjem. Zavedamo se, da ne smemo biti direktno izpostavljeni soncu, zato se tudi v vrtcu, ko so temperature visoke, na prostem gibljemo v dopoldanskem času – takoj po zajtrku.

 

Zdravje v vrtcu v Rožnati igralnici

Rožnata igralnica je v šolskem letu 2022/23 sodelovala v projektu Zdravje v vrtcu. Namen projekta je oblikovati zdravo in varno okolje za otroka, ki pozitivno vpliva na počutje in zdravje celotne populacije. Rdeča nit projekta je bila: »Prihodnost je moja.«

V naši skupini smo dali velik poudarek na gibanju. Potrebi po gibanju in igri sta primarni otrokovi potrebi. Enkrat tedensko smo izvedli vadbeno uro v šolski telovadnici. Vključeni smo bili v gibalno-športni program Mali sonček, katerega namen je čim več gibanja za otroke.

V mesecu oktobru smo izvedli igro »Moji majhni koraki puščajo velike sledi«, s katero smo želeli prispevati k spreminjanju potovalnih navad ter spodbujati gibanje otrok.

Velik pomen smo dali zdravi prehrani, obiskala nas je tudi zobna asistentka.

V mesecu juniju smo se posvetili projektu Varno s soncem. Namen projekta je otroke in njihove starše opozoriti na pomen pravilne zaščite pred škodljivim delovanjem UV sevanja in vzgojiti otroke k pravilnemu samozaščitnemu ravnanju. Na to temo smo izdelali tudi veliko sonce z odtisi otroških dlani.

Zdravje v vrtcu v ORANŽNI IGRALNICI

Oranžna igralnica je v šolskem letu 22/23 sodelovala v projektu NJIZ Zdravje v vrtcu. Rdeča nit projekta v tem šolskem letu se je glasila »Prihodnost je moja«.

Zdravje in dobro počutje je naš cilj, zdaj in v prihodnosti. To doseči, se trudimo na več načinov.

Otrok potrebuje predvsem veliko gibanja. Otrokom sva ga omogočili na različne načine. Z Vsakodnevnim jutranjim razgibavanjem, vadbeno uro 1x tedensko, ki je potekala bodisi v telovadnici vrtca, igralnici ali na terasi. Dejavnosti so vključevale predvsem naravne oblike gibanja, poligone kjer so se otroci plazili in plezali, plezanje po lestvi, ravnotežne poti, tek na znak, gibanje z rekviziti kot so žoge ali obroči. Spoznali smo razne gibalne in rajalne igre, se učili gibati na več pesmi, gibalno smo posnemali živali. Gibali smo se na snegu in če je bila priložnost smo se radi odpravili na sprehod. Gibanje na prostem na travnatem igrišču po lastni izbiri pa je to, kar si otroci najbolj želijo. Najlepše smo se imeli z očeti na Zabavni športni urici v telovadnici šole 20. 4., kjer so otroci skupaj z očeti premagovali gibalne izzive. Uživali so prav vsi.

Varnosti v prometu smo sicer ob vsakem sprehodu v okolico vrtca namenili nekaj besed, smo pa se intenzivneje z njo ukvarjali v oktobru 22 in maju 23. V času 10.10.-14.10. smo izvedli teden mobilnosti. Starše smo spodbudili, da bi teden namenili razbremenitvi prometa v okolici vrtca in bi v vrtec prihajali na okolju prijazen način: peš, s kolesom, skirojem. V kolikor so preveč oddaljeni, smo jih spodbudili, da svoje avtomobile parkirajo vsaj 200m od vrtca in preostanek poti prepešačijo. V Oranžni igralnici sva otrokom ekološko tematiko približali z zgodbo Gozdne živali in cesta. Otrok je s trajnostnim načinom potovanja med drugim tudi prispeval k temu, da imajo gozdne živali dovolj hrane, zato je vsako jutro lahko izbrani gozdni živali prilepil hrano.

Izdelali smo prehode za pešce iz papirja, jih pritrdili na tla garderobe in se s avtomobili poganjači igrali promet. Spoznali smo semafor. Da bi utrdili pravila pomena semaforskih luči, smo se igrali gibalno igro Semafor. Plesali smo in se gibali ob pesmih povezanih z vozili. Na sprehodih smo se osredotočili predvsem na pravilen način prečkanja ceste in na odsevna oblačila. O tem smo se ob fotografijah pogovarjali tudi v jutranjem krogu. Konec meseca maja smo skupaj izdelali še plakat o pomembnih elementih za zaščito v prometu (pešec-svetla/odsevna oblačila, kolesar-čelada, potnik-varnostni pas).

Dobro okolju nismo delali le s spodbujanjem pešačenja…

Otroci so že od začetka vrtčevskega leta kazali veliko zanimanje za koše za smeti, vendar niso vedeli kaj v katerega pospraviti. Pripravili sva jim dejavnost na temo ločevanja odpadkov kjer sva koše označili z napisom in slikovno podporo. Otroci so iz kupa smeti izbirali kaj bodo odnesli v primeren koš in izbran kos tudi primerno pospravili. 

Dobra skupinska klima, spodbijamo prijateljstvo…

Delali smo na socialni povezanosti med otroki (socialne igre), veliko se pogovarjali, in se učili kako se lahko komu približamo, mu pokažemo da ga imamo radi, kaj prijatelji počnejo, kako lahko tudi drug drugemu pomagamo… Z pomočjo Zgodbe o zimski in poletni miški, lastno izdelanih ročnih lutk in fotografij smo spoznavali osnovna čustva. Spoznavanje osnovnih čustev in prepoznava čustev, na fotografiji, na drugemu, na sebi je težka tematika a še kako pomembna. S plakatom to smo mi, na katerega so otroci pritrjevali svojo fotografijo, so krepili zavedanje pripadnosti skupini pa tudi pripadnost ostalih članov te skupine. 

Medgeneracijsko sodelovanje je zelo pomemben vidik socialnega učenja, v katerem predšolski otroci prevzemajo določene izkušnje starejših in doživljajo prijetne skupne trenutke. Ustvarjalna delavnica z babicami in dedki v novembru je bila otrokom zelo pozitivna izkušnja. Medgeneracijsko smo sodelovali še večkrat: kostanjev piknik s starši v oktobru in druga srečanja s starši, obisk upokojene sodelavke v vrtcu v decembru, druženje z otroki Rumene igralnice (pustni in božični ples, Dan odprtih vrat igralnic v tednu otroka, druženja na igrišču), ogled predstave otrok Zelene igralnice in druženje, Dan vseslovenskega petja s srci…

 

 

 

 

Zdravje v vrtcu v Mavrični igralnici

Tudi Mavrična igralnica je sodelovala v projektu Zdravje v vrtcu. Skozi leto smo izvedli mnogo dejavnosti, preko katerih so otroci spoznavali pomembnost gibanja, zdrave prehrane- torej kaj je pomembno za naše zdravje in dobro počutje. Rdeča nit programa v šol. letu 2022/23 je bila Prihodnost je moja. Ciljna skupina v vrtcu so bili otroci, starši in delavci.

Velik poudarek smo dali na področju gibanja. Vsakodnevno smo se gibali na prostem, 1x tedensko smo izvedli vadbeno uro v športni dvorani. Izvajali smo program Mali sonček in ob tem izvedli plavalni tečaj v Termah Ptuj, razne krajše in daljše pohode po kraju, kolesarjenje, igre z žogami na igrišču, elementarne in rajalne igre, igre na snegu. Vsakodnevno jutranje razgibavanje ob glasbi ali brez, smo izvedli v igralnici.

Program Varno s soncem smo pričeli izvajati v mesecu maju (pogovor, zaščita s sončno kremo, pokrivala, zadostna količina pitja vode, senca…) in na podlagi tega naredili plakat.

Ob Tednu mobilnosti  smo spodbujali, da se v vrtec odpravijo na trajnostno mobilen način in ob tem beležili prihod v vrtec. Obiskal nas je policaj, kjer smo skupaj obhodili prometne poti v okolici vrtca in pridobivali spretnosti in navade za varno udeležbo v prometu.  Izdelali svoj kraj in prometni režim v njem iz odpadnega materiala.

Tudi Tradicionalni slovenski zajtrk smo obeležili z obiskom čebelarja, kjer smo se seznanili z novimi informacijami, spoznavali čebelje izdelke, pripomočke in opremo čebelarja…Pričeli smo s čebeljim plesom na hodniku ter se nato odpravili k zajtrku. Lokalni ponudniki so nam pripravili med, mleko, maslo, kruh in jabolka.

Sodelovali smo z Zobozdravstveno ambulanto Lenart, v okviru projekta Zobni alarm, s katerim otroke učimo kako pravilno, redno in za veseljem skrbijo za svoje zobe. Ob četrtkih je v našo skupino prihajala zobna asistentka, kjer je otrokom in staršem prenašala znanje o pravilni negi zob in dlesni ter ustreznih pripomočkih za ščetkanje. Izvedene so bile 4 delavnice: zobna higiena, anatomija, bolezni zob in prehrana. Otroci so prejeli zobno ščetko ter motivacijsko gradivo.

Otroke smo navajali na spoštljiv odnos do narave in ločevali odpadke. Obeležili smo Dan Zemlje in ta dan postali vrtnarji, kjer so otroci sejali/sadili vrtnine in ob tem opazovali njihovo rast. Gozd smo obiskovali skozi vse letne čase in se tam počutili dobro prav vsi. 

Naredili smo si tudi Mavrično ambulanto, preko katere so se otroci igrali igre vlog in spoznavali medicinske pripomočke, katere so otroci prinašali od doma. Izhajali pa smo iz tematskega sklopa Človeško telo.

Skozi celo leto smo se trudili in skrbeli, da so otroci usvojili pozitivne navade za svoje zdravje in tudi z izvajanjem socialnih iger/dejavnosti skrbeli za duševno zdravje, krepili socialne interakcije, razvoj empatije, čut za prijateljstvo…

Zapisala Marjana Šnajder

Zdravje v vrtcu v Zeleni igralnici

 

 

Tudi v šolskem letu 2022-23 smo sodelovali v projektu Zdravje v vrtcu, ki je letos nosil rdečo nit »Prihodnost je moja«.

SKUPINSKA KLIMA:

V prvih mesecih leta smo se intenzivno posvetili skupinski klimi, odnosom in razvijanju čustvenih kompetenc, tako otrok kot tudi odraslih.Ustvarjali sva spodbudno učno okolje in sicer s pomočjo lutke Borisa, ki je otrokom pomagal premagovati težave ob sestavljanju skupine. Prinašal nam je novosti, učil nas je čustvene abecede, spoštljivega vedenja, opominjal na upoštevanje pravil, umirjal posameznike in skupino. Omenjena čustveno-odnosna tematika je bila sicer nekako v ozadju skupine Zelene igralnice aktualna skozi vso leto. Dejavnosti sva redko načrtovali v skupni obliki, temveč raje v manjših skupinah in  kasneje v večini usmerjenih v individualno delo, z namenom slišati in videti posameznika.

NARAVA IN VAROVANJE OKOLJA:

Kmalu sta se nam pridružili žabici Greta in Jožica (Postani pravi junak z geslom: Poberem smet in rešim svet), ki sta nas skozi celotno vrtčevsko leto spremljali, nam nastavljali pisma z nalogami in aktualnimi EKO problematikami. Za lastno prihodnost in prihodnost naslednjih rodov smo reševali Zemljo, ločevali odpadke, varčevali z vodo, papirjem, brisačkami za brisanje rok … Izvedli smo 2 čistilni akciji v okolici vrtca v dopoldanskem času in v mesecu aprilu povabili starše k čistilni akciji organizirani s strani občine Sv. Ana. Tudi okoljevarstvena tematika nas je spremljala skozi vso leto.

GIBANJE:

S skupinskimi tekmovalnimi igrami smo krepili sebe, skupino, sodelovali, se dogovarjali.  Letos smo se lahko zadrževali na terasi ob igralnici, zato smo igre izvajali na svežem zraku. DOŽIVLJAJSKA PEDAGOGIKA – Z zavedanjem, da vse kar otrok doživi in občuti, trajno pomni in se kasneje rad spominja, smo pozimi na snegu doživljali skupno veselje, druženje; premagovali strahove, frustracije in stiske, postajali pogumnejši tudi brez staršev-zaupali vase, postajali samostojni; GOZDNA PEDAGOGIGKA: Preizkušali in urili smo svoje fizične sposobnosti. Opravili smo več daljših pohodov z nahrbtniki do gozda na »Gmajno«, do Polenšakovega gozda in po Štrkovi učni poti do lovskega ribnika. V okviru projekta MALI SONČEK smo izvajali igre z žogo in naravne oblike gibanja na igrišču/stadionu/v telovadnici OŠ; mini kros-tekmovanje v dvojicah smo izvedli na stadionu pod šolo; ustvarjali smo z gibanjem in ritmom, se igrali ritmično-gibalne igre (hitro/počasi,glasno/tiho,visoko/nizko). Projekt smo zaključili s kolesarjenjem na stadionu. Kar 5 otrok se je pripeljalo v vrtec s pomožnimi kolesci, domov so se odpeljali brez njih.

 

VARNO V PROMETU:

Starše smo spodbudili, da bi teden (10.10 – 14.10. 2022) namenili razbremenitvi prometa v okolici vrtca in bi v vrtec prihajali peš, s kolesom, skirojem. V kolikor so preveč oddaljeni, smo jih spodbudili, da svoje avtomobile parkirajo vsaj 200m od vrtca in preostanek poti prehodijo peš. Akcijo smo že drugo leto poimenovali: ”Moji mali koraki puščajo velike sledi”. V toplejših mesecih leta smo izvajali krajše in daljše sprehode v okolici vrtca, orientirali smo se v kraju (pomembnejše stavbe) in se aktivno ukvarjali z varnim vključevanjem v promet. V mesecu maju smo iskali zaklade po Sv. Ani (orientacija, varnost, prometna signalizacija) in na sprehodih reševali delovne liste (kaj zaznavam v okolici/poišči prometni znak/semafor …). Pred igralnico smo izdelali kolaž fotografij preteklih dogodkov v Zeleni igralnici, povezanih s prometno varnostjo. Izobesili smo kresničko, odsevni jopič in si iz odpadnega materiala izdelali prometne znake za načrtovan teden kolesarjenja.

ZDRAVA PREHRANA:

V dogovoru s starši smo se odločili da se praznovanja v vrtcu izvajajo s sadjem, sveže ter stisnjenimi sokovi. Starši tako v vrtec prinesejo košare s sadjem iz katerih nastanejo očem privlačne skulpture, ki tudi otroke povabijo k uživanju sadja. Otroci sadje nabadajo na lesene palčke, kar jim je vedno privlačno. Omenjeni način privabi k prehranjevanju tudi najbolj izbiršče jedce. Vsakršno sadje, ki ga otroci prinesejo ob praznovanju, dobi svojo zgodbo. V vrtcu sicer sladkarij in sokov ne uživamo. Otrokom je vedno na voljo nesladkan čaj ter voda, ki si ga samostojno natakajo. V novembru smo izvedli tradicionalni slovenski zajtrk – medeni zajtrk. Naše mize so krasili mleko, domač kruh, medenjaki, jabolka, maslo in med. V goste smo povabili čebelarja g. Aleša Vaneka, ki nam je predstavil življenje čebel, nam pokazal čebelarske pripomočke in nas opozoril na izjemno pomembno vlogo čebele v krogu življenja.

 

 

Zaključni koncerti po razredih

Učenci so se ob koncu šolskega leta predstavili skozi ples, petje in igro. Po razredih so pripravili zanimiv program. Točke in vaje so pripravljali samostojno. Pri tem so uživali in se zabavali.

  • 3. A

  • 4. A

  • PLESNI KROŽEK

Zadnji šolski dan na OŠ Lokavec

Zadnji šolski dan je po tradiciji namenjen zabavnim aktivnostim, ki pa so učencem zelo pomembne. Zraven zagotovo spada mini predaja ključa, ki ga učenci, ki odhajajo na centralno šolo, predajo bodočim učencem 5. razreda. V fotogaleriji najdete še spust šolske zastave, ki jo bo med počitnicami nadomeščala počitniška. 

Vsem učencem želimo vesele počitnice!

 

Mavrični in lažji prehod iz vrtca v šolo

*20. 6. 2023*
GOZD

Hodi po gozdu,
tam čisti je zrak,
vdihni globoko,
stopi v korak.

Hodi naprej,
hodi nazaj,
poglej v nebo,
tam velik je zmaj.

Zavrti telo,
objemi drevo,
da v tvojem telesu,
dobro ti bo …
(Urška Zibelnik)

Mavrični otroci smo se še zadnjič pred vstopom v šolo srečali z našima razredničarkama, ter z otroki 2. razreda odšli v gozd. Ker otroci radi uživamo v tekanju med drevesi in poslušanjem ptičkov, smo se na ta dan zelo zabavali, razdelili smo se v skupine in si iz najdenih vej zgradili svoje hišice. Ker smo že po naravi zelo tekmovalni, smo tudi pri tej nalogi dali vse od sebe, da bi le vsaka skupina izdelala kar se da, najboljšo hišico. Imeli smo se finoo. 🙂

 

(Skupno 126.662 obiskov, današnjih obiskov 140)
DOSTOPNOST